План-конспект
відкритого уроку з фізичної
культури
групи № 23
(професія «Слюсар з ремонту автомобілів»)
Тема: «ЛЕГКА АТЛЕТИКА»
Мета уроку:
- Зміцнення здоров’я та сприяння
правильному всебічному розвитку засобами легкої атлетики.
- Популяризувати і залучати учнівську
молодь до знань з даного виду спорту; виховати морально-вольові якості легкоатлета.
- Набуття необхідних теоретичних і
методичних знань в області легкої атлетики; низького старту та естафетного
бігу.
Завдання:
1.
Вдосконалити техніки низького
старту і стартового розбігу.
2.
Вивчаємо техніку естафетного бігу,
розучування техніки передачі естафетної
палички в межах коридору.
3.
Розвиток швидкісно-силових якостей
засобами естафет.
4.
Сприяти розвитку швидкості,
спритності, уваги, мислення.
Тип уроку: комбінований
Метод проведення
уроку: груповий, фронтальний, загальний
Матеріальне
забезпечення: свисток, секундомір, естафетні
палички, баскетбольні м’ячі.
Місце проведення: спортзал
Дата проведення:
26.10.2017 р.
№
п/п
|
Зміст заняття
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
І. Підготовча частина
(12-14 ) хв.
|
1.
|
Організація
групи:
- шикування;
- привітання;
- оголошення теми та завдання занять
|
1 хв
|
Приготувати групу до
виконання основної роботи на занятті.
|
2.
|
Стройові
вправи:
- повороти;
- ходьба
|
1 хв
|
Домагатися чіткого виконання команд.
Повороти виконувати через п'ятку та
носок. Дотримуватись інтервалу та
дистанції в строю.
|
3.
|
Загально розвиваючі вправи на місці.
|
6 хв
|
Переміститись з однієї колони в колону по 4.
|
4.
|
Спеціальні
бігові вправи:
- з високим підніманням стегна;
- із закидання гомілок назад;
- з виносом прямих ніг вперед;
- біг з прискоренням.
|
6 хв
|
Слідкувати за правильною роботою рук,
постановкою ніг на доріжку. Виконують потоковим методом, дистанція між
студентами 1 м.
|
ІІ. Основна частина (27 –
30) хв.
|
1.
|
Вдосконалення техніки низького старту;
- демонстрація низького старту;
- прийняття низького старту по командах;
- виконання 5-6 разів команди «Увага»;
- вихід з низького старту з місця.
|
6 хв.
|
Розмістити студентів в 2 шеренги в шаховому
порядку. Відстань між ними 4 м. Слідкувати за правильним виконання вправи: не
сидіти на нозі під час команди «На старт!», поступово виправляти тулуб під
час розбігу.
|
2.
|
Навчити техніки естафетного бігу по фазах:
а) Ознайомлення з
особливостями естафетного бігу.
- розповідь про особливості техніки
естафетного бігу;
- демонстрація способів передачі естафетної
палички;
б) Розучування техніки передачі
естафетної палички.
- передача естафетної палички на місці без сигналу і з сигналом;
- передача естафетної палички в русі, кроці;
- те саме при невеликій швидкості бігу.
в) Розучування техніки
передачі естафетної палички в межах
коридору.
- передача естафети на прямій в
межах коридору;
- біг з низького старту з естафетною паличкою з наступною передачею в
коридорі.
|
2 хв
7 хв
7 хв
|
Чітко пояснити техніку бігу по фазах і в
цілому. Наголосити, що естафетний біг - командний вид легкої атлетики.
Розмістити учнів в 2 шеренги в шаховому
порядку. Відстань між ними 4 м.
Наголосити де має знаходитись приймаючий
естафету атлет. Передавати естафету в межах коридору, рухаються обидва
атлети. Зверніть увагу на своєчасний вихід приймаючого учасника, щоб не було
зіткнення.
|
3.
|
Естафета з естафетною паличкою та з м’ячами.
|
8 хв
|
Дотримування правил проходженні на
дистанції.
|
ІІІ. Заключна частина (3-5)
хв.
|
1.
|
Ходьба з виконанням дихальних вправ.
|
1 хв
|
Привести організм учнів у стан спокою.
|
2.
|
Шикування, підведення підсумків заняття.
|
1 хв
|
|
3.
|
Оцінювання
|
30 с
|
|
4.
|
Домашнє завдання
|
30 с
|
Стрибки в довжину з місця; вправи для
черевного пресу та м’язів спини.
|
5.
|
Організований вихід із спортзалу.
|
30 с
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар